איזה כיף שהגעת לפה, שנתחיל?

קודם כל, נרצה להכיר אותך קצת. בגלל זה אנחנו מתחילים בכמה שאלות קצרות.

אח״כ, נבקש פרטים אישיים ומשם נצא לדרך!

המערכת תבקש גישה לפרטי המשתמש קבועים (כולל סיסמא קבועה) לבנקים וחברות האשראי. נזכיר שהמידע שלך מאובטח בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

למה בעצם צריך גישה למידע הפיננסי שלך?

מאחורי השירות שאנחנו מציעים עומדת מערכת טכנולוגית מתקדמת שמעבדת את המידע הפיננסי כדי ליצור לך מעקב מדויק שיחסוך לך אקסלים וטבלאות מיותרות. לכן, היא צריכה גישה מאתר הבנק וכרטיסי האשראי. המערכת שלנו רק קוראת את הנתונים ולא עושה אף פעולה בחשבון שלך.

שימו ❤️ בכל שלב במהלך ההרשמה תוכלו לפנות לצוות המומחים שלנו בצ׳אט בשירות.


באיזה חשבונות בנק ואשראי אנחנו תומכים?

riseup מתחברת למוסדות הפיננסים הבאים:

בנקים: איגוד. אוצר החייל. דיסקונט. הבינלאומי. הדואר. לאומי. מזרחי. מסד. מרכנתיל. פועלים. פאגי. פפר. יהב.

חברות אשראי: כאל. ישראכארט. לאומי קארד (מקס).


איך להשיג פרטי משתמש קבועים מהבנק/מחברת האשראי?

רוב הבנקים וחברות אשראי מאפשרים להתחבר בעזרת טביעת אצבע או קוד זמני שנשלח לנייד. במקרה שאת.ה מתחבר.ת לחשבונות שלך בצורה הזאת - אין שום בעיה, אפשר ליצור חד פעמית פרטי משתמש עם סיסמא קבועה, לעדכן אותם אצלנו במערכת ולהמשיך להתחבר כרגיל לבנק או לאשראי עם טביעת האצבע או הקוד הזמני.


איך לשחזר פרטי משתמש קבועים לבנק?

כדי לחבר את חשבון הבנק ל-riseup צריך לספק למערכת את פרטי המשתמש הקבועים (כולל סיסמא קבועה) איתם נכנסים לאתר או לאפליקציה של הבנק. אם שכחת את שם המשתמש או הסיסמא, אפשר לשחזר אותם דרך אתר הבנק או דרך נציג טלפוני.


איך לשחזר פרטי משתמש קבועים לחברות האשראי?

כאל

כדי לחבר את כאל ל-riseup צריך לספק למערכת את פרטי המשתמש הקבועים (כולל סיסמא קבועה) איתם נכנסים לאתר או לאפליקציה של כאל.

1- קודם כל, צריך לוודא שיש לך קוד מזהה אינטרנט. אם אין לך, כל מה שצריך לעשות זה להתחבר לחשבון כאל עם קוד זמני שנשלח ב-SMS, ואז לרשום לעצמך בצד את הקוד המזהה שרואים על המסך.

2- בשלב הבא:

אם שכחת את שם המשתמש והסיסמא הקבועה, אפשר לשחזר אותם דרך הלינק כאן.

אם אין לך שם משתמש וסיסמא קבועה, אפשר ליצור אותם דרך הלינק כאן.


תמיד אפשר להיעזר בסרטון ההדרכה שמסביר על התהליך 👇

מקס (לאומי קארד)

כדי לחבר את מקס (לאומי קארד) ל-riseup צריך לספק למערכת את פרטי המשתמש הקבועים (כולל סיסמא קבועה) איתם נכנסים לאתר או לאפליקציה של מקס.

אם שכחת את שם המשתמש או הסיסמא, אפשר לשחזר אותם דרך הלינק כאן.

אם אין לך שם משתמש וסיסמא, אפשר ליצור אותם דרך הלינק כאן.


תמיד אפשר להיעזר בסרטון ההדרכה שמסביר על התהליך 👇

ישראכרט

כדי לחבר את הישראכרט ל-riseup צריך לספק למערכת את פרטי המשתמש הקבועים (כולל סיסמא קבועה) איתם נכנסים לאתר או לאפליקציה של ישראכרט.

אם שכחת את הסיסמא הקבועה, אפשר לשחזר אותה דרך הלינק כאן.

אם אין לך סיסמא קבועה, אפשר ליצור אותה דרך הלינק כאן.


תמיד אפשר להיעזר בסרטון ההדרכה שמסביר על התהליך 👇

אמריקן אקספרס

כדי לחבר את האמריקן אקספרס ל-riseup צריך לספק למערכת את פרטי המשתמש הקבועים (כולל סיסמא קבועה) איתם נכנסים לאתר או לאפליקציה של אמריקן אקספרס.

אם שכחת את הסיסמא הקבועה, אפשר לשחזר אותה דרך הלינק כאן.

אם אין לך סיסמא קבועה, אפשר ליצור אותה דרך הלינק כאן.


איך מעדכנים פרטי משתמש אם שיניתי אותם?

פשוט מאד, המערכת שלנו תזהה שהשתנו הפרטים, ותשלח לך הודעה עם לינק לעדכון.


איך עורכים פרטי משתמש של חשבונות מחוברים?

נכנסים לתפריט הראשי - חשבונות מחוברים - בוחרים בחשבון שרוצים לערוך - ולוחצים על שלוש הנקודות שמצד שמאל לחשבון - עריכת שם.


אין לי כרטיס אשראי, האם השירות מתאים לי?

המערכת תוכל לבנות תזרים רק מנתוני חשבון הבנק.

אבל, חשוב לזכור, המערכת לא יודעת לנהל מעקב מדויק על הוצאות והכנסות במזומן.

👈 הפקדה לחשבון במזומן תיכנס תחת הכנסות חד פעמיות.

👈 משיכת מזומן מהחשבון תיכנס תחת הוצאות משתנות.

האם מצאת את התשובה שלך?