ניהול המנוי
יעל avatar
נכתב על ידי יעל
עודכן לפני יותר משבוע

השירות של riseup כאן כדי לעזור לך להיות על זה כלכלית כדי שתוכל.י לצמצם את המינוס, להתחיל לחסוך ולצמוח כלכלית.

בדיוק בגלל זה המודל העסקי שלנו הוא מנוי חודשי קבוע, ששם אותך ואת האינטרסים שלך במרכז. בלי פרסומים ובלי אותיות קטנות.

אנחנו מרוויחים רק אם הלקוחות שלנו מרוצים ומרוצות לאורך זמן. המנוי שלך הופך אותנו לשותפים המלאים שלך לצמיחה.


אפשר לצרף שותפ.ה למנוי?

כמובן! אפילו מומלץ כדי שתוכלו להיות ״על זה״ ביחד 💪

כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את התפריט מימין למעלה במסך, ללחוץ על ״הזמנת שותפ.ה למנוי״ ולהעביר את הלינק בוואטסאפ לבת/בן הזוג.


כמה עולה המנוי?

החודש הראשון בשירות שלנו הוא בחינם. אחריו, השירות עולה 45 ₪ בחודש.

אנחנו מבקשים להכניס פרטי תשלום לטובת המנוי החודשי רק אחרי חודש ההתנסות הראשון, ככה שאפשר פשוט לבחור לא להמשיך למנוי בתשלום.


איך לעדכן אמצעי תשלום למנוי?

  1. לוחצים על כפתור התפריט בחלק העליון הימני של המסך

  2. לוחצים על ״הגדרות מנוי״

  3. לוחצים על ״כרטיס לחיוב״

  4. במסך שנפתח ממלאים את פרטי האשראי החדש שממנו ירד התשלום

  5. בסיום לוחצים על כפתור העדכון


ואם אני רוצה לעזוב את השירות?

אפשר להתנתק מהשירות בכל שלב בצורה עצמאית בלי שום התחייבות.

אבל רגע לפני שמתנתקים:

נשמח מאוד לשמוע פידבק ולהבין מה לא עבד, וכמובן לעזור בכל דרך כדי שתחזרו לקבל ערך מהשירות שלנו! הצוות שלנו זמין בצ׳אט בשירות.

מה קורה בצד שלנו כשמבקשים לעזוב את השירות?

אנחנו נמחק לצמיתות מהמערכת את כל המידע שקשור ל:

  • פרטי הגישה לחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי, כולל הסיסמאות כמובן

  • פרטים אישיים - מספרי הטלפון והשמות של כל השותפים בשירות

  • נתונים פיננסים - כל הנתונים הכלכליים וכל השינויים והעדכונים שבוצעו

  • אמצעי תשלום - מחיקה של אמצעי התשלום וכל הפרטים הקשורים אליו

מחיקת הנתונים המלאה תושלם לכל היותר אחרי 48 שעות מרגע שליחת הבקשה.

איך עוזבים את השירות?

  1. לוחצים על כפתור התפריט בחלק העליון הימני של המסך

  2. לוחצים על ״הגדרות״

  3. לוחצים על ״סגירת חשבון ומחיקת פרטים״

האם אפשר לחזור לשירות לאחר מכן?

כמובן! אפשר להרשם מחדש לשירות דרך האתר שלנו: riseup.co.il

כדאי לשים ❤️: בהרשמה מחדש צריך יהיה להזין מחדש את כל הפרטים.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?