לדלג לתוכן הראשי
📚 חוזרים לבית ספר 📚
דני avatar
נכתב על ידי דני
עודכן לפני יותר משבוע

״בכל סיום יש התחלה חדשה״ ולקראת סופו של החופש הגדול, כבר מתחילים להתכונן ולהתרגש לקראת שנת הלימודים הקרובה. מרוב ההתרגשות, לפעמים קשה לעצור ולבחון מה באמת נחוץ לנו כדי להגיע מוכנים. מגוון המחברות, הילקוטים, הספרים והחולצות, יכולים לבלבל ובסוף לגרום להוצאות בסכומים גבוהים.

לכן, ריכזנו לכם כמה טיפים כדי לעבור את ימי ההיערכות לבית הספר בצורה הטובה ביותר:

👈 קודם כל, חינוך כלכלי - קניות לבית הספר זו הזדמנות מעולה לחינוך כלכלי. בנו עם הילדים רשימת קניות, הסבירו את הרציונל, ולכו יחד לקנות את המוצרים. ככה תוכלו להפוך את זה לחוויה משותפת, וגם לקשר חשיבה כלכלית עם חוויה חיובית.

👈 עבדו עם רשימה - השתמשו בזו שבית הספר שלח כבסיס, אבל השתדלו להוריד או להוסיף אליה דברים לפי שיקול הדעת. בכל מקרה כדאי לקנות את הדברים שנחוצים באופן בסיסי, ולהשלים בהמשך לפי הצורך - ככה להמנע מקניית פריטים מיותרים.

👈 ספירת מלאי - מה יש בבית ומה אין. כדאי לעבור על הרשימה ולסמן ב- V כל מוצר שכבר יש לנו.

עכשיו נשאר עם רשימה חדשה - הדברים שבאמת צריך לרכוש 💪

👈 מתי קונים - ניעזר בתזרים כדי לבדוק, הסתכלו על התזרים ותכננו באיזה שבוע יהיה נכון יותר לקנות את הציוד בהתאם לשאר ההוצאות של החודש.

גם פה - אפשר להתייעץ עם הצוות שלנו 👇

👈 תשוו מחירים - ידע זה כוח. בידקו באתרים של הרשתות המוכרות אל מול החנות שמתחת לבית, תשאלו חברים ומשפחה, בידקו האם קניה אינטרנטית או קניה בחנויות הסטוק משתלמות יותר, וכמובן - כדאי גם להתייעץ עם חברי קהילת הפייסבוק ״להיות על זה ביחד״ כדי לקבל קצת מחוכמת ההמונים בנושא.

טיפים של אלופים:

- לרוב חניויות הסטוק יציעו את המחיר הטוב ביותר, כדאי גם לבדוק עם חנויות הסיטונאות שברוב ימי השנה לא מוכרות ללקוחות פרטיים.

- קניות באינטנרט עשויות להיות במחירים טובים, אל תשכחו להשוות מחירים גם שם.

- תמיד רכשו במבצעים, למשל אפשר למצוא גם 6 חולצות בית ספר ב- 100 ₪.

- ישנם מועדונים שמעניקים הנחות בחנויות ציוד משרדי (חבר, אשמורת, בהצדעה), אפשר להיעזר באלפיקציית Fid (FinDiscount) ולבדוק איזה מהמועדונים שיש לכם זכאי להטבה.

- כדאי גם להיעזר בתכנית ״השאלת ספרים״ של משרד החינוך.

👈 כללים מוסכמים מראש - לפני שהולכים לחנות, קבעו בינכם לבין הילדים כללים שמוסכמים על שני הצדדים, למשל: אנחנו רוכשים ילקוט חדש אחת לשלוש שנים, או נקנה מחברת אחת ממותגת ושאר המוצרים יהיו ללא מיתוג. אפשר גם לקבוע זמן שבו תקשטו יחד את המחברות והקלסרים החדשים, ככה תכניסו בהם צבע ומשמעות משותפת.

רגע לפני שתצאו לקניות - סידרנו לכם ולכן קופון של 15% הנחה ברשת ביגוד.

עכשיו כשהכל ברור - יש רשימת קניות, החנות המתאימה נבחרה, נקבעו כללים משותפים (וגם יום ליצירה), אפשר ללכת יחד לקניות באווירה טובה של שותפות.

שתהיה שנת לימודים טובה ומוצלחת

RiseUp 📚

האם קיבלת תשובה לשאלתך?